Menu

22 stycznia 2016

Jak to wszystko się zaczęło

No właśnie, jaki był początek mojej przygody z Historią? Zaczęło się od pokazu tańców dawnych w trakcie festiwalu Pawana. Festiwal odbywał się we Wrocławiu, więc postanowiłam wybrać się do Muzeum Narodowego zobaczyć jak to wygląda. No i mi się spodobało! I pomyślałam: "Ja też chcę tak tańczyć!" ;)

We Wrocławiu jest kilka zespołów zajmujących się tańcami z dawnych czasów, więc "poszpiegowałam" troszkę i wybór padł na Zespół Tańca Dawnego Uniwersytetu Wrocławskiego. Po ponad trzech latach w zespole z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że była to bardzo dobra decyzja! :)

A pierwszy występ? Kiedyś w końcu musiał być ten pierwszy raz :) Okazja pojawiła się w maju podczas spotkania artystów-amatorów "Feblik Wrocławski" w Parku Południowym. Wtedy też miałam pierwszą okazję przebrać się w kostium historyczny. Oczywiście nie obyło się bez komplikacji, bo organizatorzy "zapomnieli", że przecież musimy się gdzieś przebrać i pozostały nam do dyspozycji jedynie parkowe krzaczki ;)


I tak się zaczęły moje skromne podróże w czasie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz