Menu

22 stycznia 2016

"Alicja..." na Korowodzie

W sierpniu ponownie z zespołem udałam się na Korowód do Warszawy, gdzie wystawialiśmy w dwóch częściach „Alicję w krainie czarów” - w końcu w 2015 roku było 150-lecie pierwszego wydania książki ;)

Przedstawienie wymagało wielu kostiumów i rekwizytów, więc jechaliśmy do stolicy mocno obładowani. Ale warto było, bo występ był bardzo udany – dostaliśmy nawet owacje na stojąco! :-D Niestety mam z tego wyjazdu bardzo mało zdjęć, więc prezentuję jedynie całą ekipę po pierwszym występie, a mamy tu Alicję, Białego Królika, Kota, Szalonego kapelusznika, Susła, Królową Kier oraz kwiaty z królewskiego ogrodu :)


Pojawiły się również takie postacie jak Gąsienia, Dodo, Marcowy Zając, Bliźniaki, Jeż i oczywiście Walet Kier ;)

W piątek obywały się różne warsztaty i tym razem jeden mnie zainteresował - „Od antycznej prostoty do dworskiego splendoru. O modzie przełomu XVIII i XIX”, prowadzony przez dr Anna Straszewską. I nie żałuję, bo wykład był ciekawy i przyjemnie się go słuchało :)

Pierwszego dnia pokazów tradycyjnie już odbył się bal przy muzyce na żywo, z którego niestety nie mam żadnych zdjęć. Ale za to spotkałam na nim między innymi znajomych poznanych na ostatnim Festiwalu Cracovia Danza i ogólnie bawiłam się bardzo dobrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz