Menu

22 stycznia 2016

Muzyka i taniec dawny w Górach Izerskich

W połowie września najdłuższa drewniana hala spacerowa w Europie rozbrzmiewa muzyką dawną w wykonaniu zespołów z różnych zakątków kraju. Odbywa się wtedy Świeradowski Festiwal Muzyki Dawnej, na którym miałam przyjemność gościć w zeszłym roku wraz z zespołem tańca :)

Jako osoba, której góry kojarzą się głównie z trekkingiem po szczytach z plecakiem na plecach postanowiłam podjechać do Szklarskiej poręby pociągiem, a dalej przejść szlakami do Świeradowa na własnych nogach – ze strojem w plecaku, a jakże! ;)

Dotarłam do miejsca noclegowego zmęczona, ale zadowolona – lubię to uczucie zmęczenia po kilku godzinach włóczenia się po górach, gdy można zrzucić bagaż z pleców, zdjąć buty i położyć się na chwilę na łóżku/ławce/trawie – bezcenne! :-D

Jeszcze tego samego dnia wieczorem były króciutkie występy muzyczne i taneczne. Taka zajawka przed głównymi występami w sobotę ;) Wszystkie koncertujące zespoły ogólnie bardzo mi się podobały, ale szczególnie utkwiły mi w pamięci występy zespołu Aulos Ensemble - jeśli będzie ktoś miał okazję posłuchać tych dziewczyn to niech korzysta – ja szczerze polecam :) Co do zespołów tanecznych to byliśmy jedyni, więc jak by nie było i tak mi się podobało ;-P


Niestety pogoda nie dopisała i nie udało się wyskoczyć na Stóg Izerski, ale może przy innej okazji się uda ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz